fredag 17. april 2009

stressende værdag sa du ? prøv en dag i mitt liv!

Til alle dere som blir stresset om dere skal to ting på en dag, prøv en dag i midt liv å du ville fått hjerte infarkt!
no doubt!
i dag sto jeg opp 07:00, sprang som en gærning for å rekke bussen.
Vel nede på bussholde plassen viser det seg at den var mer en lovelig forsent i dag, så atter en gang kommer jeg forsinket. Og det er ikke så altfor bra når man har per i første timen..
etter skolen var det rett på trening til Bergunger fra klokkan 15:00 - 17:00.
Så var det en rask tur hjem, hive med meg mat og springe som en gal ned til festiviteten fem min forsent til prøvene der.
Så var det fult kjør med skjønnheten og udyret fram til klokka 21:30.
Etter det måtte jeg slenge på meg en kjole, kaste på meg litt "maling" og springe som en gærning i altfor høye hæler opp til Ragnami sin altfor tidlige 14 års feiring !
Der ble jeg til rundt 00:00, og nå enda så sliten jeg er så blogger jeg ett raskt innlegg før jeg begraver meg halvdød ned i min egen seng. Jeg gleder meg mer en noe annet til 8 timers trening i morgen ( JA DET VAR IRONI JA)
og jeg synes virkelig ALLE som leser dette skal ta seg en tur i teten neste helg!

så da får dere kjære lesere bruke det helgen til det den nemmelig er til - å lade opp batteriene,
eller har dere andre planer?

4 kommentarer:

juliee sa...

herregud, hadde dødd om jeg hadde hatt en så stressende dag! ;o
flink du er astrid :D

Astrid sa...

begynner å bli vant til det, utrolig hva man tilpasser seg ettervært :)
Er nok ikke flink, bare altfor dum til å ta på meg så mange treninger ;)

Knut sa...

fult opp denne hælga, liker helst å bruke helgan te å chile heilt ut.

men ja non ganga mase louis også -.-

Astrid sa...

haha :D
du får det sikkert bra lell Knutboy Andreas (Y)