lørdag 18. april 2009

Perioder, give me a break

Har du perioder hvor du føler at du er skjøvet bort?
Perioder hvor du føler deg utmattet 24/7 og har mest lyst til å krype under dyna å bli der?
Perioder hvor du ikke aner hvem du virkelig kan snakke ut med, som attpåtil orker å virkelig høre på hva du har å si?
Perioder hvor ting går helt galt?
Perioder hvor du rett og slett føler deg ubrukelig ?
Miks alle disse periodene sammen og du får min tilstand.
jeg er rett og slett bare veldig veldig, veldig lei av det meste.
Og dette fører til at du ikke får noe lengere innlegg, satser på å skrive ett lengere og mindre sytet ett når jeg er i bedre humør.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg føler meg slik nå. jeg kunne gravd meg ned og ikke kommet opp før shell-cupen.

juliee sa...

akkurat slik jeg føler meg. kunne gravd meg ned og aldri kommet opp igjen.