torsdag 16. april 2009

heldige meg

ja jeg vet, elendig blogging den siste tida..
Men det er ikke alt jeg rekker i en så hektisk værdag som jeg for tiden lever i.
Til helga skal jeg ha til sammen 20 timers trening, og den enkle grunnen til det er at om 9 dager har jeg premiere på skjønnheten og udyret, og om 10 dager har jeg premiere på bergunger.
Mine ettermiddager består for tiden av fem timers trening - vær dag.
- ja jeg er EKSTREMT heldig..
Ikke nok med det, dommen for knærne mine har falt - mild utgave av jumpers knee.
Det vil si at jeg har betennelse i sene festet ved knærne, og smerten dreper meg nesten.
Jeg smører på alle de kremene legen anbefaler, og knasker tabelettene som ett dopvrak, men ingenting funker.
Så neste stopp blir mest sannsynlig fysoterapaut, og dessuten må jeg kutte ned på treninger - OFF!
Så du kan si jeg er på randen av et smålig depressiv øyeblikk akkurat nå, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg må kutte ned på treninger - men gym skal jeg visst fortsatt ha ? bare jeg som synes dette er ulogisk ?

2 kommentarer:

juliee sa...

off, håper det ordner seg med knærene dine astrid! er utrolig vondt med jumpers knee! ;s

Astrid sa...

Ja det er stæææn vondt !