søndag 12. april 2009

borte bra, men hjemme best

Det aller beste med å komme hjem etter en prima påskeferie på Oppdal er å virkelig se at våren endelig har kommet til vår kjære by kristiansund.
Med fare for å ha blitt påvirket av at temperaturen har steget et bittelite hakk har jeg bestemt meg for å pakke bort ALT som i det hele tatt minner en anelse om vinter, rubbel og bit skal bort!
Det er nesten som om jeg vil slenge på meg min blomstrete bikini, den hvite shortsen, ett par oversized solbriller og springe barfotet over til Innlandet og rett ned i Skjærva - klar for sommer sa'u ?
Men nok om det, hele denne uken har jeg som de fleste andre i Kr opphold meg på Oppdal med hele hurven av "hoæmaan" og "sundliisæteraan" + ett par spessielt innviterte.
Påska har bestått av det mest vesentlige som langrenn og slalom, men det er jo så mye annet råbra som har skjedd!
For å bare nevne en brøkdel; Ådalen, Ligeretto, Hemmelig påskegaver, påskerenn, utallige latterkramper, stamp, bastu, blåøret (ikke for min del da..) fabelaktige middager og MYE, mye mer!
For hva annet kan man gjøre enn å kose seg med verdens mest fantastiske familie? og ja eg meinar kvart eit ord!
Jeg vet at hele slekta mi kan minne litt om den greske familien i "mitt store fete greske bryllup" eller som en annen stor høyrøstet gjeng, men det er rett og slett en av tusen grunner til at jeg elsker dem!
Jeg har store planer om å lage en film om påska 09, derfor får du hverken bilder eller filmer med i dette innlegget så du får bare vente til mosen tar deg (om ikke jeg er ekstremt rask og lager en film i løpet av natten, hvem vet? )
Og ja, videoblogg blir det også snart, mest trolig...

5 kommentarer:

Knut sa...

krysse fingran for videoblogg ;)

Astrid sa...

haha, i såfall blir den super amatørisk !

juliee sa...

hørtes kjempe koselig ut på oppdal :D
best for deg at du lager videoblogg! (y)

Astrid sa...

haha, vi får da se, men ikke forvent noe stort !

Hanne sa...

videoblogg !!