tirsdag 28. april 2009

blandet

Lenge siden sist kjære lesere, eller hvis jeg fortsatt har noen lesere.
For jeg skjønner dere så altfor godt om dere har droppet å lese bloggen min pga. ekstremt lite oppdateringer.
Men nå er jeg tilbake for fult, mest trolig.
Jeg har faktisk en rykende bra unnskyldning hvorfor bloggingen ikke har blitt prioritert denne uken, jo rett og slett fordi jeg har bodd oppe i garderoben i festiviteten.
Denne helgen har jeg vært der vær dag fra 10:00 - 22:00.
i løpet av de siste to ukene har jeg trent til sammen 100 timer !
Så dere som sa at dansing og teater ikke er hard trening - DERE TAR JÆVLI FEIL !
Men nå skal jeg ikke framstille dette som noe jeg ikke elsker, for dans og teater er rett og slett en stor del av hjertet mitt. Jeg vet det har blitt lite tid på venner og lekser, og naiv som jeg er trodde jeg at alt kom til å bli bra igjen i dag når alt var ferdig. Men alt er visst forandret..
Uansett, dette blir ett langt innhold. så stopp allerede her om du ikke orker mer.
Til dere som ikke allerede har fått det med dere (dvs. dere som ikke har sett det altfor "deilige" bildet av meg og Maria i tk.) så har jeg hatt fult kjør med Bærgungar og Skjønnheten og Udyret denne helgen.
Og bare fordi jeg lever av mottoet "en god latter forlenger livet" skal dere få se de hysteriske kostymene mine.
Prinsesse i Skjønnheten og udyret
Landsbyfolk i Skjønnheten og udyret
pappegøye i Skjønnheten og udyret
Det har seg sånn at jeg har tre skift i Skjønnheten og udyret, så en del løping opp og ned trappene blir det.

Kostymet i bergunger får du til min glede ikke se enda, siden jeg venter spent på bildene Maria snart skal sende over til meg.
Premierefestene på både Skjønnheten og på bergunger var ufattelig morsomme, bilder kommer senere.
Jeg må bare slenge med ett bilde av jentene som jeg har delt værdag med de siste ukene, på godt og vondt (selvfølgelig har deet bare vært fryd og gammen og ikke noe vondt ;P)







bilder av danse jentene mine kommer i neste innlegg siden jeg venter på å få de fra Liva,
Stress blir det lett når man klarer å glemme sitt eget kamera hjemme..

________

Ok, jeg må bare innrømme det. Jeg har VERDENS beste mamma.
Hun har nemmelig planlagt tur for meg og henne i New York til høsten.
Mamma Kitty, jeg forguder deg!

__________


Mange av dere har vel fått med dere (etter en del klaging fra min side) at min kjære familie kom fram til at vi skulle anskaffe oss en kanin.
jeg var ikke akkurat en stor tillhenger av det forslaget.
Men så snart jeg så den skjønne skapningen, så var jeg forelsket - dybt og inderlig forelsket.

Den lille skjønnheten som har fått tildelt navnet Muffe er rett og slett umulig å ikke bli betatt av!

Til slutt på dette oppramsingsinlegget;
"øyet kan smile, munnen kan le. men sorgen i hjertet kan ingen se"
kall det gjerne en klisje, men den som skrev det har så utrolig rett. og det gjenspeiler ganske sterkt hvordan jeg føler meg nå for tiden. Jeg prøver å se på dette som bare nok en periode, men jeg er lei av alt, og jeg tror de fleste og det meste er lei av meg også...

3 kommentarer:

ISELIN sa...

papegøye passet deg ypperlig astrid!

duu, ingen er lei av deg astriid. jeg er her for deg ;¤

juliee sa...

går ikke an å bli lei av deg, astrid!
du var forresten utrolig søt i kostymene dine :D
ikke bare jeg som har ''perioder'' da, med andre ord. vi er hvertfall to, om det er noen trøst :)

Anonym sa...

Muffe <333333333